Pages

noiembrie 22, 2010

filmul de luni seara strikes back(*)

(*) film bonus(scott pilgrim vs. the world)

pana sa trec propriu-zis la fapte am un anunt de facut: am descoperit cum arata personajul lui victor rebengiuc, ion i. ion,  in tinerete! iata:
   
acum
                                                                     inainte

ok, acum sa revenim la filmul de luni seara! filmul din aceasta seara intra in categoria bonus(si datorita multelor saptamani de absenta a acestei rubrici:)! Scott Pilgrim vs. The World o sa se ocupe de scrierea asta! cand ai un regizor, l-am numit aici pe edgar wright, al carui film preferat este raising arizona si este la randul sau creatorul unor filme ridicate deja la rangul de cult(spaced, shaun of the dead, hot fuzz) nu poti decat sa speri si sa te astepti la ce e mai bun! asa si e...chiar daca filmul asta e mai hollywood-ian, nu-si pierde nici o clipa din clarviziune si umor; un umor slefuit british...subiectul pe scurt: scott pilgrim(michael cera) se indragosteste de ramona flowers(mary elizabeth winstead), iar pentru a fi impreuna el trebuie sa-i invinga pe cei sapte fosti prieteni ai ei(deveniti intre timp un fel de cei sapte malefici)! o, am uitat sa mentionez ca filmul are la baza benzile desenate ale unui tip(?) si edgar wright ne arata asta din plin, pentru ca de multe ori ai senzatia ca rasfoiesti o revista de benzi desenate!
cu un soundtrack incredibil, cu versuri care suna cam asa: "i take you for a ride/on my garbage truck/ i'll be your garbage man/i'll take all your junk...in my garbage truck, truck, truck..." am petrecut doua ore nemaipomenite vizionand acest film! m-am bucurat nespus ca l-am vazut si pe "copilul" lui wes anderson! istoria lui pac/puck man va las pe voi s-o descoperiti:)! eu cam atat am avut de spus...

daca nu am reusit sa conving ca filmul merita vazut, ii pun pe cei de la clash at demonhead la partea video si poate va razganditi:) next time!

Scott Pilgrim vs. The World - 'Black Sheep' Music Video from catalin