Pages

noiembrie 14, 2010

are careva o tigara?

si poate se gaseste si cineva sa traga draperiile soarelui! m-am saturat sa ma plimb costumat de vara:) unde sunt temperaturile alea cu mult sub minus cu care eram amenintati acum cateva luni? nu de alta, dar eu m-am pregatit pentru o iarna teribila si ar fi pacat...
obs: 1. poate reuseste craiova sa nu piarda cu dinamo azi! m-am gandit serios daca sa merg la meci, dar in cele din urma am renuntat! mi se pare periculos:)
       2. nu citesc nimic legat de medalia de onoare(desi mi-au mai alunecat ochii pe ici-colo); asa am facut cu eu cand vreau sa fluier, fluier si marti, dupa craciun(ce titluri) si am sfarsit prin a nu vedea niciunul! dar sunt sigur ca nu am pierdut nimic(fara sa jignesc pe cineva); oricum tot ce apare cu moromete merita vazut-asta desigur ramane de vazut:)

p.s: daca se gaseste cineva cu o tigara, n-ar strica sa aiba si un foc.

old school arctic monkeys. sunt prea tineri pentru a-i vedea in romania in viitorul apropiat! trebuie sa mai treaca vreo 30-40 de ani...