Pages

noiembrie 05, 2010

culture inc.

nici nu mai stiu care a fost ultima carte pe care am citit-o! am mai rasfoit eu cateva intre timp, dar nu-i acelasi lucru; pe langa asta erau carti "usoare"...de altfel si scrierea asta e una usoara, care nu-si propune nimic! drept urmare o inchei aici.

prin 2000 sau 2001 vedeam primul videoclip gorillaz - clint eastwood! a fost dragoste la prima vedere, iar membrii virtuali ai formatiei 2 D, murdoc, russel si noodle(am vazut ca acum a aparut si un noodle android) deveniseram niste icons, la fel ca jimmy page ori jimi hendrix(nu fortez nota:)). pe la inceputul anului au revenit cu un nou album- plastic beach- eu am fost mai degraba surprins, pentru ca citisem cu ceva vreme in urma ca se destramasera(da, si in trupele virtuale exista divergente:)! primul videoclip de pe plastic beach, stylo, a creat isterie...
mai jos ascultam ceva tot de pe ultimul album; am ales sa nu pun videoclip ca sa nu distrag atentia de la versuri, de la bass...plastic trees meets up on melancholy hill! va urma...