Pages

noiembrie 25, 2010

butterfly with bullet wings

"copiii se pricep cel mai bine la razboi! il experimenteaza in fiecare zi."

stirea de acum cateva zile cu atacul nord coreei asupra unei zone(?) din coreea de sud si comentariile unora m-au intristat! astia au ramas inca in perioda in care se jucau cu tancuri si avioane de hartie; acum e diferit, sunt implicate vieti omenesti! apropo de razboi, m-am gandit nu o data, cum e sa traiesti cu teroare; sa traiesti auzind zilnic raiduri aeriene si focuri de arma! n-as putea suporta...sper sa gandeasca si altii la fel! 
oamenii sunt grabiti si in graba asta nu mai au timp si isi indeasa mizeriile fiecare in vestiarul sau! omul modern isi stabileste un tel si nu renunta pana nu si-l indeplineste...indiferent de riscuri! cu toate astea nu mi-am pierdut inca increderea in noi, oamenii!

sa inchei intr-o nota optimista: mi-am cumparat telefonul de care vorbeam acum cateva saptamani(de la alta sursa), iar de tigari(si foc) puteam sa fac rost fara numar la concertul aniversar trooper de acum o saptamana!

de partea video se ocupa niste amici mai vechi ai mei!

The Clash - Guns of Brixton
Încărcat de catalin