Pages

noiembrie 12, 2010

arnold schwarzenegger is "the terminator"

raspunsul la intrebarea lansata de tlonsociety, al carui titlu aduce aminte pe langa romanele secolului al 17-lea si de filmele anilor '50:), in cazul meu este foarte simplu: terminatorul din '84 este filmul pe care l-am vazut demult si care mi-a placut, acest lucru ramanand neschimbat si dupa multe alte vizionari.
aveam noua sau zece ani cand l-am vazut prima data datorita unor serii de intamplari fericite, cum le-as numi eu acum; ieseam de la scoala si impreuna cu niste colegi am intrat intr-un bar de langa(ma chinui acum sa inteleg motivul, dar mi-e imposibil)! la bar o doamna cumsecade, oameni de toate felurile care ne-au aruncat niste priviri dubioase la inceput apoi s-au intors la treburile lor, dar lucrul care mi-a atras atentia a fost un televizor cu video suspendate deasupra barului unde vindea doamna aceea! cand am intrat noi tocmai pusese caseta cu "the terminator"; parca hipnotizati ne-am asezat la o masa si nu ne-am ridicat pana nu s-a terminat filmul! nu mai stiu cum am motivat alor mei timpul petrecut in bar, dar stiu ca imaginea lui arnie m-a urmarit cateva zile, dandu-mi chiar cosmaruri! ah, muzica aia din film...
de atunci l-am revazut ori de cate ori era dat la tv, iar mai tarziu l-am descarcat de pe internet...desigur magia s-a mai pierdut, acum unele scene mi se par oarecum caraghioase, dar calitatea a ramas neschimbata dupa parerea mea!
ah, era sa uit: ce-l mai terorizam pe frate-miu cu mers, miscari si replici din terminator!

nu stiu cum se procedeaza exact; oricine trece pe aici si vede scrierea asta si vrea sa vorbeasca despre un film vazut demult care i-a placut, e binevenit s-o faca! altadata