Pages

decembrie 01, 2010

un pas mic pentru mine, un pas si mai mic pentru...

cred ca o sa-mi retrag spusele despre taximetristii bucuresteni, cum ca ar fi oameni de treaba!

ca tot e ziua romaniei - nu stiu pe la altii cum e, dar pe la mine la facultate profesorii folosesc, intr-o forma sau alta, cand ne sfatuiesc in privinta meseriei pe care ne-am ales-o, urmatoarele cuvinte: "la noi nu se executa lucrarile asa cum trebuie, ideal ar fi sa mergeti afara sa vedeti cum se construieste o casa, un bloc, etc..."! halal profesori, halal sistem...imi si inchipui profesorii din germania procedand la fel!

aseara la bal, in fratelli(gasesc ca e de mentionat numele, pentru ca eu nu prea frecventez locuri d-astea), m-a lovit inca o data chestia asta cu meseriile! eu consider ca a face muzica nu e o meserie; adica nu te trezesti dimineata sa mergi la birou, sa faci o melodie, sa te intorci seara acasa, iar a doua zi sa o iei de la capat! asa fac cei mai multi azi si se cam vede(si aude), din pacate! muzicantii au devenit un fel de actori, isi dozeasa bine miscarile pe scena si isi joaca actul intr-un fel in care l-ar face invidios pana si pe victor rebengiuc! m-am convins de asta si la concertul rammstein, chiar daca mi-a placut mult; dah...unde e el jimi hendrix care in '69 la woodstock a urcat pe scena pe la sapte dimineata si nu a mai coborat pana seara!

cam atat; sa nu uit: la multi ani mai romanie! o sa fie bine:)

melodiei de mai jos nu i-as spune cover ci mai degraba un tribut adus lui ian curtis si joy division! ori asta, ori e a commercial shit...oricum ar fi, mie imi place:)! video-ul e tare, cu imagini din filmul control(pe care nu l-am vazut inca) al lui anton corbijn.