Pages

decembrie 11, 2010

ecorepulsie si alte chestii

cred ca o sa am o cadere nervoasa daca mai aud o data cuvantul eco in orice context; ecomancare, ecobautura, ecoimbracaminte, eco..."arata-i planetei ca iti pasa!" da, da, arata-i, cum sa nu! eco e pe buzele si in mintea tuturor, un trend, la fel de important ca boxerii lui botezatu ori aparitiile in playboy ale biancai!

am reusit sa vad si cel mai prost film al anului(conform cu mine)! orasul lui ben affleck, nu este si orasul meu; din fericire...ma gandesc serios daca am fost sau nu pacaliti cu totii de gone baby gone! intre timp poate nu ar fi rau beny sa mai treci inca o data pe la scoala de regie; si pe la aia de actorie!
p.s: nu trebuie sa fii neaparat regizor ca sa te culci cu blake lively ori cu rebecca hall!

nu stiam ca vremea poate fi asa confuza; parca as fi eu in vremurile bune:)! cam atatea chestii pentru scrierea asta.

incalzire pentru luni