Pages

februarie 06, 2011

running sau filmul de luni seara vazut duminica

din cand in cand am chef sa vad cate un film din categoria B, dar care intre timp a devenit un cult clasic:) acum putina vreme a venit randul lui john carpenter's-assault on precinct 13(1976). delicios film; cand o sa-l revad, o sa am grija sa am conectat un sistem audio ca sa surprind perfect fiecare beat al sound-ului din film(de care tot carpenter se face vinovat)! pe john carpenter lumea il asociaza cu the thing(1982)-best sci-fi-horror movie-si aici nu accept contraziceri; blade runner e in alta categorie, iar allien's(primele doua) parca nu sunt asa scary:))

ca tot am vorbit de regizori subevaluati/filme subevaluate, pentru partea video m-am oprit la intro-ul(mai exact prezentarea distributiei) din watchmen(2009) al lui zack snyder(un regizor cu mult potential-sper sa-l foloseasca la maxim si sa primeasca mai multa recunoastere in viitorul apropiat). intro-ul de mai jos e unul dintre cele mai bune(poate cel mai bun) dintre cele vazute de mine; am cam abuzat de expresia asta "cel mai bun"-cu scuzele de rigoare...peste 40 de ani surprinsi in 5 minute de the times they are a changin'

Watchmen