Pages

februarie 23, 2011

...in the departure lounge

la propriu; azi mi-am dat demisia, cu acordul ambelor parti bineinteles, iar de luni sunt la noul loc de munca! nou nu e tocmai corect spus, pentru ca de fapt e acelasi loc unde merg de vreo doi ani si jumatate, doar ca acum apartin si in acte de acest "nou loc de munca"! ca un fotbalist care a evoluat sub forma de imprumut la un anumit club, ca mai apoi sa fie cumparat de respectivul club...comparatiile se opresc aici!
drumuri, noi colindatori...nu mai am timp de pareri de rau, de remuscari ori de vorbe spuse frumos cu o mie de intelesuri; ma pregatesc sa devin om mare, poate si inginer. tot azi mi-am gasit si cv-ul scris acum mai bine de trei ani-aproape fiecare cuvant scris acolo emana o combinatie de entuziasm, sinceritate, naivitate care m-a facut sa zambesc si sa ma intorc in perioada cand scriam si sa ma gandesc apoi la cat de mult m-am schimbat! indiferent de concluzii trebuie sa-mi schimb cv-ul;

am o mare problema-pe telefon, care-mi serveste si drept mp3/4, etc., am doar arctic monkeys asa ca la partea video ii ascultam pe baieti; cel putin pana mai pun si eu urechea pe altceva!