Pages

februarie 15, 2011

stalkeriene

cand am inceput eu aventura asta internautica, acum trei ani aproape, mi-am zis ca in momentul in care nu voi mai avea nimic de spus, ma voi retrage. trebuia sa fac demult lucrul asta si chiar intentionam asta, dar pasiunea pentru filme mi-a dat iluzia ca mai pot continua. era ca si cum:
a scanner darkly(2006, r. linklater)
stalker nu s-a vrut niciodata un loc unde sa se vorbeasca doar despre filme, dar ma tem ca in ultima vreme in asta l-am transformat:)! cand am ales pseudonimul asta am facut-o datorita intelesului pe care il atribuiam eu cuvantului stalker-acela de cautator, de vanator de idei...mai tarziu mi-am dat seama ca poate fi asociat doar cu capodopera lui tarkovski(stalker-1979) si sa se creeze impresia ca asta e un loc unde se vorbeste mai mult despre filme decat despre orice altceva! eii, acum chiar nu mai am nimic de spus:)

partea buna e ca jimi, dupa atata vreme, inca nu si-a spus ultimul cuvant! toate bune!