Pages

februarie 09, 2011

asta apartine politistilor, asta apartine sefului...

nu e nici un secret ca 12 angry men(1957) al lui sidney lumet e printre filmele mele favorite(daca n-ar fi fost pulp fiction si brazil, ar fi ocupat primul loc intr-un top al meu:)! acum de ce am pomenit de filmul de mai sus? pai toata treaba asta de acum cu vamesii, cu filajul, etc., m-au dus cu gandul la domnul lumet! daca orchestra el toata actiunea, plus procesul/procesele iesea ceva demn de povestit generatiilor viitoare over and over!
 "care vames nu a luat spaga sa arunce primul cu cutitul!"

dap, televiziunile ar fi dat non-stop imagini din salile de judecata!
"daca ma arestati pe mine, trebuie sa-i arestati si pe basescu, pe boc, p-aia care mi-au dat spaga..."

sa inchei cu vorba cu vorba romanului: de paine si circ nimeni nu se satuara!
p.s: imagini din filmele lui lumet-henry fonda(12 angry men, 1957) si vin diesel(find me guilty, 2006)

un video, zic eu, in ton cu scrierea de mai sus.