Pages

octombrie 28, 2010

beat less

astazi am vrut sa-mi un cumpar un telefon! unul pe care il vreau de asta vara si nu prea reusesc sa-l iau...urmarindu-mi visul, m-am intalnit cu niste baieti de cartier ce actioneaza in zona unirii! baieti de treba se pare, nepusi pe inselat clienti, ca altfel nu-mi explic de ce din cele doua modele pe care le aveau nu functiona niciunul! s-au dus sa vada cum rezolva problema la "sediu"! "te sunam maine" mi-au zis...dap, sa vedem ce-o sa fac...
dupa intalnire am intrat in carrefour-ul de acolo, sa caut ceva. nu am gasit si m-am indreptat spre iesire, cand simt o mana tragandu-ma...ma intorc uimit si vad pe cineva ce parea agent de paza sau ceva de genul si imi cere sa-mi deschid geaca! cand il intreb de ce, imi spune plin de zel ca "pari suspect!" mi-a adus aminte de seful meu care-mi spunea cam acelasi lucru: "daca iti mai pui o caciula nu te mai primesc astia in aeroport..." deci trebuie sa ma barbieresc...
mergand apoi inspre romana m-am intersectat cu mircea albulescu! era mai abatut decat mine...pe monent as fi vrut sa-i iau toate grijile asupra mea, ca eu pot sa duc; si daca nu pot, ma imbat...dap, chiar as bea o bere acum!
pe la vodafone era sa-mi rup blugii in usa de la iesire...cu siguranta joi nu e ziua mea! cam atat...

video: nu stiu in ce masura a reusit danzig sa se faca recunoscut drept un print al intunericului, datorita obsesiei sale pentru dark side:), dar melodia de mai jos e "bestiala"...Mother, tell your children not to walk my way...


Danzig - Mother
Încarcat de catalin