Pages

octombrie 23, 2010

intinderi

astazi vorbim despre un film vazut recent si care mi-a lasat o impresie foarte buna(recunosc, spre final am mai atipit putin, dar asta nu schimba cu nimic impresia generala). filmul se numeste monsters(sau creatures from outta space:)
nu stiu sa va zic nimic despre cei doi actori principali, ori despre regizor, dar fac o treaba buna cu totii. nicicand nu am mai vazut un film care sa faca trimiteri la atat de multe alte filme. sa vedem daca am tinut minte bine: apocalypse now, cloverfield, district 9, before sunrise/sunset, the mist, the road, stalker si poate mai sunt si altele care mi-au scapat mie!
sa nu va asteptati la confruntari intre oameni si monstri, ori la alte lucruri siropoase...nu, filmul curge frumos nouzeci de minute, te apropi de personaje si reusesti chiar sa intri in pielea lor! cam atat, ca nu-mi place sa divulg prea multe.

da, un film ce merita vazut...mai ales cand e si ea in el(o sa incerc sa o urmaresc si in alte productii)!
incepand cu scrierea asta am sa inchid comentariile-am lasat o adresa de mail la profil pentru cei interesati sa schimbe idei!

maestrul jimi!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu