Pages

octombrie 27, 2010

dizidentze

"ori suntem golani, ori nu mai suntem!"

ca suntem o natiune de loseri, cu semeni croiti dupa modelul baciului mioritic, dintre care doar mutu si perversul de pe targu ocna reprezinta abaterea de la regula, nu e o noutate pentru nimeni. nu e un protest scrierea asta! nici nu are cum sa fie, daca vine de la mine; daca aveam vreodata spirit de revolutionar, acum  el a cam murit! nici nu are cum sa fie altfel din moment ce sunt parte din sistem: merg la serviciu, platesc darile pe care le am, am o viata comuna cu a altor mii de oameni...mai mult ma surprinde faptul ca mostenesc mai toate trasaturile baciului de mai sus; adica eu sunt tanar si ar trebui sa aduc un suflu si o mentalitate noua! acum nu vreau sa dramatizez, ca un suflu tot aduc eu, dar e departe de ce vroiam...
putina anarhie nu strica niciodata; daca citeste pe aici cineva cu un spirit mai inflacarat decat al meu,sa lase focul sa arda, sa nu-i diminueze flacara...o sa incerc sa fiu si eu zi de zi cat mai anarhist(asta e raspunsul la intrebarea ce-i de facut)...

de pe war is the answer ascultam hard to see - five finger death punch.


Five Finger Death Punch - Hard to See Music Video
Încarcat de catalin