Pages

octombrie 03, 2010

au innebunit salcamii

sau mai bine zis juvetii! trei victorii consecutive, golaveraj 12-1, hmm... tuturor le este permis sa viseze(la un loc de cupa uefa, bineinteles:))!
alta: am fost extrem de agitat zilele astea; diverse...dap, si tot loser i am! am vazut predators cu pianistul intr-un rol de badgood boy! filmul mi se pare ca un bors dupa o noapte agitata; adica merge:)
inca una: luni incep scola(sau cum s-o numi acum). ultimele luni; o sa-mi fie dor de scoala apoi...
ultima: titlul nu este sugestiv, deci nu ascultam tudor gheorghe:); poate altadata! acum mergem in the 80's pentru un video si un sound specific as spune eu! quiet riot si cum on feel the noize...

 

7 comentarii:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, dorim sa intrebam de ce nu ascultati Tudor Gheorghe?:)si daca nu il ascultati-grav, foarte grav-, de ce il plagiati?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. pai tudor gheorghe e oltean de-al meu, cum sa nu-l ascult?!:)) nu-l aveam in calcul pentru scrierea asta, dar dupa urmatoarea victorie a craiovei o sa-l pun sigur:)

    RăspundețiȘtergere
  4. vom urmari meciurile atunci si vom verifica
    sau doar vom verifica:)

    RăspundețiȘtergere
  5. :) eu o sa urmaresc si meciurile

    RăspundețiȘtergere
  6. Oltean? Si chiar craiovean?
    Damn, it's a small world!

    RăspundețiȘtergere
  7. lumea e mica intr-adevar:)
    oltean da, craiovean nu(valcea:P)

    RăspundețiȘtergere