Pages

august 07, 2010

vinil papillon

cineva spunea referindu-se la mircea eliade, ca scrierile acestuia din romania sunt superioare scrierilor sale ulterioare din strainatate! si sa nu uitam ca in vest eliade si-a dobandit nemurirea....inclin sa dau dreptate afirmatiilor de mai sus, desi nu sunt familiarizat atat de mult cu operele lui eliade, pentru ca pur si simplu scrierile in forma lor pura, virgina, neslefuite sunt cele mai frumoase si profunde, adesea ignorate de cei mai multi, ca mai apoi sa fie recunoscute drept punct de plecare, drept fundamentul operelor viitoare. mergand pe principiul asta nicioadata nu mi-a placut "enigma otiliei" a lui calinescu- e scrisa cu prea mult creier(parerea mea).
ideea e ca orice am face in viata, nu ne putem nega niciodata radacinile; ele ne definesc, ne dau identitate!

p.s: observ ca altii au mult mai multa incredere in mine decat voi avea eu vreodata! hmm...

uite o formatie care da lectii si unora de pe afara! cea mai buna de pe la noi si nu-mi vine sa cred ca nu am avut-o in nicio scriere de-a mea! shame on me:) pe mai incolo...

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu