Pages

august 30, 2010

unde se dovedeste ca nu sunt chiar asa batran

iubesc marea! dintr-un singur motiv: reuseste sa restabileasca ordinea fireasca a lucrurilor, aceea care spune ca omul e nesemnificativ in comparatie cu natura! ma pierd in imensitatea ei si scoate din mine tot ce credeam ca e uitat sau pierdut definitiv! ma dezbraca...daca marea te atrage in jocul ei n-are cum sa nu-ti placa...
imi plac femeile, ele ma plac pe mine, dar eu tot singur sunt! nu e niciun paradox, e altceva, e eu!
mai aveam asa multe de spus, dar azi nu-mi mai adun gandurile! cred ca nici maine si nici intr-o alta zi a saptamanii asteia! e ok...

  

9 comentarii:

  1. daca e ok, atunci sa nu ne facem probleme.

    asta e unul din motivele pentru care iubesc si eu marea

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e ok green. adica, incerc sa conserv cat mai mult starea de bine ce ma invaluit zilele astea:)

    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu-s la polul opus, dar e o alta forma de a fi ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca te inteleg mai bine decat crezi. e asa o linie subtire care separa diferita stari ale unui om...

    RăspundețiȘtergere
  5. eu iubesc cerul. pentru ca de fapt cerul da farmec si frumusete marii, precum barbatul da farmec si frumusete femeii. sa nu ma contrazici, ca asa e.

    RăspundețiȘtergere
  6. hai ca nu te contrazic acum, mai ales ca ai zis misto de barbati:)

    RăspundețiȘtergere
  7. pai da! stii expresia aia "secretul frumusetii". adica orice lucru frumos are secretul lui.

    RăspundețiȘtergere
  8. hai sa spunem mai degraba ca fiecare femeie are secretul/secretele ei; adica nu stii niciodata exact ce vrea:)

    RăspundețiȘtergere
  9. complex subiect. nu ma bag :)

    RăspundețiȘtergere