Pages

august 09, 2010

dickheads&cunts

nu reusesc sa inteleg cum se face ca la metrou vad tot timpul pe jos cartele de calatorii expirate...pe jos, la cativa centimetri de cosurile de gunoi! in statiile de metrou, slava domnului, cosuri sunt destule! e un mister pentru mine atunci de ce cartelele zac pe jos...
ma supara valizele alea mari cu doua roti tarate de un el sau de o ea...si asta nu din cauza ca eu nu am una! nope, nu-i invidia! fac un zgomot teribil si-mi distrug orice idee marunta care mi-ar trece prin cap in momentul ala! acum ceva zile eram pe balcon si le-am auzit venind de la cateva sute de metri; pe valize...teribil! ca sa nu mai spun in tren cum se chinuie o pitipoanca sa-si puna valiza pe un loc sus...

s-ar putea sa fie nevoie de betisoare de urechi prezidentiale pentru a nu auzi mai departe(desi la cata lume vine pe aici...)
circula acum ceva vreme(eu nu mai folosesc si nu mai sunt la curent cu ce-i acum) in urbea principala expresia asta : ce faci frate?- imi devenise si mie indispensabila, la telefon si in vorbirea curenta. ma uram pentru asta, bine ca am scapat de ticul asta! in paralel mai era o expresie: ce faci coae? cu raspunsurile: bn coae!(pe mess) si bene coae!(in vorbirea live). eu n-o foloseam si ma enerva cand cineva ma intreba: ce faci coae? cum merge coae? etc...bine ca nici expresia asta n-am mai auzit-o eu! s.a.m.d...
mai sunt unele expresii care nu imbatranesc....
-cum a fost la examen? -pizda(traducere: sub noua n-am cum sa iau). sau:
-ce-ai facut la examen? -pula(traducere: daca iau cinci ma imbat).
si alte fel de fel de situatii, de unde se desprinde ca pizda e good, iar pula bad! cel putin dintr-un punct de vedere...

anyway, sensul scrierii asteia, ca si mesajul filmului pulp fiction, imi scapa!
un video cumva in ton!

  

2 comentarii:

  1. iti las si eu un video: http://vimeo.com/13886488

    sa stii ca si eu tarasc valizoiul ala dupa mine. si scoate sunete oribile, dar n-am ce-i face. sunt mica si nu am forta.

    cartelele de metrou. poate le ia curentul cand or incerca sa le arunce la cos. ori doar sunt nesimtiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. pe cuvant daca nu m-am gandit si eu la curent in timp ce scriam:))
    sunt curios daca o sa-mi iau si eu un valizoi d-asta vreodata, ce-o sa mai spun atunci? cred ca e putin si invidia pana la urma.
    foarte misto filmuletul, cam scurt ce-i drept, dupa parerea mea! tipul e un prieten de-al tau?
    desi eu nu le prea folosesc, cuvintele astea nu sunt neaparat obscene; depinde de cel ce le foloseste si cum le foloseste! unele cuvinte si-au pierdut atat de mult din ce insemnau ele odata, iar acum sunt privite ca fiind vulgare! spre exemplu cuvantul muie.
    alte cuvinte, spuse nu obsesiv ca sa nu-si piarda importanta:), sunt chiar sexi: pizda, pula, etc.
    bye

    RăspundețiȘtergere