Pages

iunie 06, 2010

raceala(la modul propriu)

de vreo doua zile deja, sunt in convalescenta! am racit in ultimul hal, totul datorita unui meci de fotbal de acum doua seri! nu mai intru in detalii...acum ma simt ceva mai bine, cel putin nu-mi mai curge nasul si nu ma mai doare gatul:)
ce-am mai lenevit zilele astea doua...am stat intins in pat si am vazut a lots of filme, am ascultat a lot of muzica si am vazut si ultimele meciuri de la roland garros! am vazut toata seria a doua din little britain, asa mult m-am distrat, the wicker man(super film) si niste secvente din filmele romanesti preferate(despre astea alta data); mi-am adus aminte de un film de care imi povestea frate-miu acum ceva vreme, about a boy, si-mi spunea ca ma identific cu personajul lui hugh grant! am gasit filmul si dai si uita-te: mare dreptate avea bro...bine, nu pretind ca am copil ca sa agat femei si nici nu am banii lui will, dar in rest pretty much la fel!
astazi niste banuieli ale mele au devenit confirmari, ca sa le zic asa: nu mai am instinctul ala de rebeliune(its not chiar gone, dar arde domol), pe langa abba urasc si nirvana(cu exceptia unor melodii) si am inceput sa vad lucrurile la o scara mai mare! nu stiu ce-as putea sa mai zic:)

   melodia mea preferata de la zz top
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu