Pages

iunie 26, 2010

dincolo-uri si mda-uri

cine naiba zicea chestia aia cu "dati-mi un punct de sprijin si bla bla bla "?!! nu-mi aduc aminte acum....si ma mai doare si burta de la iaurturi cu te miri ce arome, ciocolata, parizer, bere, vin, etc-uri. mai sunt si obosit de la hattrick-ul de la serviciu de saptamana asta(cum imi spunea amuzat un prieten) si de la ceva examene(trecute si viitoare)! mi se pare mie sau cluburile din bucuresti s-au cam "imbacsit"?! oi fi imbatranit eu sau... neahh:))
urasc uniformizarile, globalizarea, chestiile astea eco...."ceai eco de levantica!!" mda
de la mondial n-am reusit sa mai vad meciuri, dar m-au bucurat eliminarea italiei si mai ales a frantei; nu sunt rautacios, dar nu poti pacali la nesfarsit fotbalul! in fine, meciuri tari in optimi, sper sa prind cateva...
pe-aia cu pensiile o las pentru alta data!
departari din nou...de mine, de noi!

nu inteleg de se plang oamenii, "humbug" e un album foarte tare, cu melodii care te prind intr-un mod ciudat:) ciao

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu