Pages

august 17, 2011

cote de nivel

cand esti mic fericirea  se metamorfozeaza intr-un pahar cu lapte! nici nu ai nevoie de mai mult...laptele meu, fotbalistic vorbind, a fost(sunt nevoit sa vorbesc la trecut) universitatea craiova! un lapte amar de cele mai multe ori, dar pe care l-am baut mereu...glumeam eu spunand ca urmatorul titlu al stiintei va fi dupa ce mor eu, dar sa fiu contemporan cu destramarea ei mai greu de inchipuit! sunt sigur ca lucrurile se vor schimba; intrebarea e cand...
pana atunci hala madrid, forza milan si go liverpool:))

imi place melodia de mai jos, poate pentru ca e ceva ce nu ascult in fiecare zi; dar videoclipul nu e o forma de arta cum pretind unii! forma de arta se gaseste mai greu zilele astea, iar daca se gaseste i se pune in carca povara nonconformismului, a excentricitatii-si nu tot ce e nonconformist e genial; ok, sa ascultam muzica:)