Pages

mai 22, 2011

relas in trei acte

imi era dor sa revad "no country for old men", iar aseara cei de la pro cinema aproape mi-au indeplinit dorinta! spun aproape din cauza pauzelor publicitare...daca se renunta la ele poate reuseam si eu sa-l revad in deplinatatea sensului cuvantului-adica integral! 
nu cred ca gresesc(cel putin nu prea mult) cand spun ca astea doua filme de mai jos au fost cele mai bune prezente de la oscaruri in deceniul trecut si nu numai!
there will be blood(2007, dir. paul thomas anderson)
no country for old men(2007, coen's)
nu doar anul aparitiei este similar, dar si locatia este aceeasi(undeva in texas)! cred ca se filma in schimburi!

cand te apuci sa faci cover-uri nu prea e un lucru bun, dintr-un simplu motiv: oricat de buna ar fi varianta ta nu o sa depaseasca originalul, iar ceilalti te vor acuza de lipsa de idei, de inspiratie. imi place sa cred ca acest lucru nu se intampla si cu omul cu sobolani. cover-ul de mai jos suna bine dupa parerea mea, dar sper sa nu ramana blocati aici! clipul este un montaj cu filmarile trimise de fani cantand piesa-asta ca sa am o exprimare in ton cu cei care au pus videoclipul pe youtube:)