Pages

mai 14, 2011

10 mai cu cateva zile mai tarziu

10 mai-adevarata zi a romaniei si ma opresc aici cu zisele ca sa nu creez dileme:)
acum la probleme mai prezente: ce nevoie avem noi de schengen, de euro, ori de eurovision? toate astea trei echivaleaza(n-am gasit alt termen) cu o vizita la ikea: ajungi sa-ti cumperi lucruri care-ti sunt inutile! cred ca ar mai fi cateva lucruri inutile care vin dinspre zona euro, dar nu-mi vin in minte acum! lucrurile pozitive le las altora sa le aminteasca:)
am pregatit si o recomandare(daca imi este permisa exprimarea) cinematografica pentru scrierea asta, pe care o s-o fac imediat, dar mai intai sa amintesc de un post de pe cinesseur care mi-a placut-in sensul in care este exprimat si acolo-si care se refera la educaTIFF! cititi mai multe acolo:)
acum revenind la recomandare: e de pe vremea cand jon favreau nu-l cunoscuse inca pe iron man!
swingers(1996-dir. doug liman)

nirvana, in principal, e de vina ca melodii, cum este si cea de mai jos, au inceput sa moara de prin zorii anilor '90! pana data viitoare...


Poison - Fallen Angel de catalinvl