Pages

mai 12, 2010

cinema ucis

facand eu asa o trecere in revista a filmelor pe care le-am vazut(vorbesc de cele venite de la fratii nostri de peste atlantic), constat ca nu sunt prea multe de spus. poate un film, doua care sa-mi fi smuls vreo tresarire...cam putin; poate sunt eu prea pretentios, ori poate nu le-am vazut pe cele care trebuia:)
asadar, according to me, iata ce mi s-a parut interesant: brooklyn_s finest- l-am asteptat mult, mai ales ca regia e semnata de antoine fuqua(training day), iar in distributie e si ethan hawke. desi oarecum previzibil si tendentios, filmul reuseste sa pastreze un ritm bun, poate si datorita distributiei impecabile. eu spun ca merita:)
un al doilea film asupra caruia ma opresc este: how to train your dragon! animatie 3d pare-se bine facuta(eu l-am vazut home), spre deosebire de invazia asta de filme 3d(damm you avatar) menite sa ne mute ochii din orbite. how to train your dragon spune povestea unui tanar wiking care nu se prea pricepea el sa omoare dragoni(asa cum faceau ceilalti din satul lui), dar are alte calitati care il vor ajuta sa faca mult mai multe! excelent film, un plus si pentru gerard butler...
pe un prim loc in viziunea mea, in istoria vizionarilor recente, se situeaza the princess and the frog! ce daca eroina e de culoare(de parca asta ar conta) si nu e chiar printesa...un adevarat disney clasic, ce m-a dus in vremurile copilariei cand urmaream la televizor productii similare! despre film doar atat: new orleans, jazz, aligatori, licurici si broscute:) vizionare placuta!

     nu mai e exact vita de vie pe care o stiam eu, dar piesa de mai jos suna bine!

 

10 comentarii:

  1. esti a doua persoana care lauda Printesa si broasca... si la fel mi-a fost recomandat si filmul cu dragonei. Asta e semn ca tre sa le vad ca prea am luat-o pe d'alea serioase! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. pai si astea sunt serioase:))
    mie mi-au placut mult! la ce d_alea serioase te referi? imi place ca i-a mai placut si altcuiva printesa si broasca:)

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mia placut princess&frog si licuricii si aligatoru jazzist! brilliant! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e tuvi:) de fiecare data cand aparea aligatorul incepeam sa rad, nu ma puteam abtine! sper sa mai vad cat mai multe filme dintr-astea!^.^

    RăspundețiȘtergere
  5. :P d'alea la care nu se rade.
    "the book of Eli" for ex. la asta am inghetat un pic.
    k. deci printesa is a must! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut si eu primele 10 minute, dupa care am adormit:) dintr-astea apocaliptice am mai vazut "the road", dar si pe-asta cu ochii mai mult inchisi!
    must yes:)

    RăspundețiȘtergere
  7. exact alea 10 minute erau pragul psihologic :D dupa totul decurgea smooth...

    deci asa cu printul-broscoi si chelnarita-printesa.

    preferatul meu ramane licuriciul Ray! ;) visator - erou - stea!

    RăspundețiȘtergere
  8. drept sa-ti spun nici alea 10 minute nu le-am urmarit intens:)

    eu sunt convins ca daca-ti doresti ceva cu adevarat, oricat de nebunesc ar parea, ti se poate indeplini! trebuie doar sa crezi foarte mult in ceea ce-ti doresti! cum face si ray:)

    RăspundețiȘtergere