Pages

iulie 23, 2012

ritual

de cand cu "vara nu dorm" n-am reusit sa mai dorm cu trebuie! se pare ca sunt blestemat sa astept o noua melodie a lui connect-r care spre binele meu ar trebui sa se numeasca "toamna dorm de nu mai stiu de mine"; 
as pune pe foaie ce am facut weekend-ul asta, dar mi-e teama ca m-as face de ras:) mai bine nu!
si nici despre evenimetele de peste ocean cu  privire la batman nu-mi dau cu parerea, iar despre referendumul de care ne mai despart cateva zile nici atat! mai bine pun un "poster" cu boogie nights:
  boogie nights-1997(paul thomas anderson)
imi plac astfel de trimiteri facute cu cap si care se muleaza perfect directiei propuse de scenarist/regizor. mark wahlberg nu mi se pare un actor extraordinar, dar cel putin are inspiratia(sau e bine sfatuit) si accepta roluri variate care-i maresc incadrarea cinematografica. ted(2012) e un bun exemplu de film cu care poate fi usor asociat! pai nu:)
ted -2012(seth macfarlane)

ma opresc aici! in asteptarea melodiei lui connect-r ascultam ceva pink floyd:D(a trecut mult de la ultima lor prezenta aici);
  

4 comentarii:

  1. Piesa asta asa de tare pe toti îi enervează, dar toţi vorbesc despre ea că-i enervează. Bun PR Connect-r, prin enervare.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu-mi displace piesa!
    nici nu ar putea fi altfel din moment ce o aud de nu stiu cate ori pe zi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut Ted dintr-o greseala. M-am dus la cinema pentru un film, am incurcat zilele si... ta naaaa. Am ras de mine ca rad la asemenea prostii. Dar pana la urma totul s-a terminat cu bine. Eu vara am dormit. Si dorm. Haha, n-am luat tripu' lui "connectar"

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am inceput sa mai inchid cate un ochi, acum pe finalul verii:)
    s-a terminat intr-adevar cu bine:)

    RăspundețiȘtergere