Pages

februarie 10, 2012

intinderi 2

si abia termina de vorbit titulescu...ce mai freamat, ce mai zbucium!

se vede treaba ca avem nevoie sa iesim din mediocritatea asta, in care se pare ca ne afundam pe zi ce trece, cat mai repede. daca nu facem ceva acum, mai tarziu nici macar chuck norris nu ne mai poate salva! da...

de cate ori o intreb pe bunica-mea cum o mai duce(mai ales in timpurile astea) imi raspunde: "e bine mama, daca trece iarna!" asta cam asa e! sunt eu fanul iernii, dar cand astepti autobuzul vreo douazeci de minute, la -15 grade, iar vantul bate cu vreo cincizeci km pe ora, incepi sa-ti pui serioase probleme in legatura cu ce-ti place si cu ce nu! acum e ceva mai bine si daca o sa fie asa in continuare, voi da uitarii toata supararea mea pe iarna:)

fiind in perioada arctic monkeys si new order, si cum am ascultat arctic monkeys data trecuta, ghici ghicitoarea mea, ce ascultam scrierea asta?! enjoy
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu