Pages

iunie 24, 2011

a fost sau n-a fost

tradare la 30 decembrie 1947?
antescriptum: urasc faptul ca am televizor!
vazut din exterior, de un diletant ca mine, gestul este o tradare. mai departe nu merg; n-am abilitatile necesare si nici pregatire istorica asa cum as vrea eu! sunt instinctiv si cateodata primar in gesturi si exprimare, asa cum este si basescu! asa cum probabil a fost si antonescu manat de principii ultranationaliste...ca totusi despre el e vorba si nu despre rege! acum doua zile s-au facut 70 de ani de la: "ostasi! va ordon: treceti prutul!" cata putere se ascunde in spatele acestui ordin, indemn...daca ar fi fost doar episodul asta antonescu era de mult cel mai iubit fiu al poporului! am eu o teorie(dap) cum ca romania in momentele critice, de-a lungul timpului, a avut "conducatori" pe masura. antonescu, dupa parerea mea, nu face exceptie! viitorul imi va da dreptate...poate ca a venit timpul sa ni-l insusim pe antonescu, cu bune si rele, sa nu ne mai ascundem privirea in podul palmelor si sa acceptam trecutul...ma opresc aici!

studiu de caz: cate firme, companii, multinationale de pe alte meleaguri isi desfasoara activitatea in romania?! si cate dintre acestea au evrei in conducere? departe de mine orice gand rasist, ori de alt fel...

m-am intins prea mult cu supozitiile! poate ne vom mai auzi
muzica a fost din belsug data trecuta!