Pages

martie 28, 2011

"i scream, you scream, we all scream for the ice-cream"

cred ca asta era in mintea jucatorilor nationalei de fotbal a romaniei sambata seara in bosnia. dar cine sunt eu sa critic?! tocmai eu... prietenii oricum imi spun ca privesc cu un ochi critic mai tot ce se intampla si am mereu ceva de adaugat; eu spun insa ca de ceva vreme am lasat-o mai moale! revenind la jocul nationalei(ca nu ma pot abtine), observ multe asemanari cu jocul craiovei si de aici si rezultatele: una a ajuns de rasul europei, ca nu prea mai sperie pe nimeni, iar cealalta de rasul ligii I, o liga oricum mediocra. forme fara fond...

nu-metalul a cam murit dupa parerea mea, dar acum vorbim totusi despre limp bizkit care prin 2000 era sus tare si la vremea aia era formatia no1 in topurile mele. scot un nou album in iunie ,"gold cobra" ,si cred ca o sa-l descarc mai mult de dragul amintirilor! cine stie, poate chiar o sa-mi placa albumul:)! mai jos o melodie de pe viitorul album(melodia suna binisor).