Pages

ianuarie 21, 2011

despre un film misto si alte chestii mai marunte

"o sa revina capitalismul in romania cand or face plopul mere si rachita micsunele! (aplauze) nu va grabiti sa aplaudati...! s-au facut progrese in genetica in ultimii ani si e posibil sa vedem in rachite micsunele, dar nici macar atunci nu o sa fie capitalism in romania..."

cam asa sunau cuvintele lui nicolae ceausescu la nu stiu ce sedinta/congres de partid, iar eu le-am auzit in filmul lui ujica(nu auzisem de el pana acum), "autobiografia lui nicolae ceausescu(the autobiography of nicolae ceausescu)"! fara grad de comparatie filmul...ce true grit, black swan, 127 hours, the fighter, the king's speech, etc.; asta e the real deal! incredibil film, 180 de minute care trec foarte repede, iar montajul unor scene e savuros(muzica conteaza uneori mai mult decat cuvintele)! avand patru ani si jumatate in '89 nu stiu prea multe despre comunism, decat ce am aflat ulterior de la parinti/rude ori de la scoala. indiferent de pareri, ceausescu si-a castigat nemurirea! celor care mai treceti pe aici, faceti un efort si urmariti filmul! garantez ca nu o sa ma urati pe urma:))

ma indrept cu pasi repezi spre terminarea masterului; doua examene si cam atat...adio copilarie, bun venit ce urmeaza dupa(nu m-am prea dumirit unde ma situez eu acum)!

cand autobuzul firmei e setat pe frecventa national fm, e normal sa asculti numai slagare romanesti! ce ascultam eu intr-o dimineata, la ora sapte, mai jos!