Pages

septembrie 15, 2010

departari II

"puneti-ma la zid si executati-ma"
intru acum ceva vreme intr-un magazin sa cumpar ceva de baut(racoritoare bineinteles). imi spun ca pot sa iau orice mai putin cola. dupa cateva minute ies tinand in mana o sticla de cola.
eram acum cateva zile printr-un carrefour; printre alte lucruri am am luat si niste mere, dintr-alea mari, verzi. eu, care nu mananc mere...pe cuvant, cred ca de multe ori sunt impotriva mea. imi spunea mie cineva ca eu traiesc intr-o lume doar a mea, dar cateodata e prea de tot! merele le-am mai impartit pe la cate un cunoscut:), cu sticla de cola nu stiu ce-am mai facut! da...

ploia si-a bagat iar coada pe la new york, privandu-ma de vreo doua seturi si ceva din finala! a mai evoluat si djokovic in ultimii ani, dar nadal e incredibil, trebuie sa recunosc!

tot despre muzica e vorba pana la urma in scrierea asta! dupa aproape trei ani de jimi hendrix experience, acest proiect cadea lasand loc altuia: band of gypsys. melodia de mai jos trebuia sa apara pe un nou album al lui hendrix&co prin 1970, dar acest lucru nu s-a mai intamplat din cauza mortii premature a lui jimi. abia dupa 27 de ani a fost editat si scos albumul cu numele first rays of the new rising sun! hey baby una dintre melodiile excelente ale lui jimi...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu