Pages

ianuarie 05, 2010

primul meu abonament ratb

era timpul sa fac si pasul asta si sper sa nu fie si ultimul :)


asta e a 5-a tentativa de a mai scrie ceva dupa randurile de mai sus...m-au parasit toate: inspiratia si placerea de a scrie, pana si placerea de a citi cartile la care pana nu demult tanjeam cu ardoare! iarasi pana de idei...dincolo(weblog) era altfel, ma simteam ca acasa! acum cu atatea schimbari pe acolo, n-as sti unde e usa de la intrare si cred ca nici cheile nu le am la mine.


sa vorbesc putin despre 2009: ma, fuse fuse si se duse, dar fu un an bun. unul dintre cele mai bune ...de la 2010 ma astept la foarte putine lucruri, dar poate e mai bine asa: daca-ti doresti multe si nu realizezi nimi, in final esti dezamagit; dar daca iti propui putine si la final realizezi mai multe, esti extaziat! ar trebui sa mai pun unele cuvinte intre ghilimele, dar nici acum nu la gasesc. logica de mai sus suna ca naiba, dar am eu ceva motive pentru care fac afirmatiile astea...
mai sunt vreo 2 minute pana descarc ed wood, asa ca n-as mai zabovi mult pe aici!
vreau doar sa mai spun ceva ce-ar fi trebuit sa spun deja pana acum: dincolo am zis lucruri urate despre california dreamin si nemescu. o consider o datorie morala si imi retrag toate spusele; pentru mine e important...


gata, ma duc sa revad ed wood! pe curand
ah si un clipulet care sa ma motiveze in noul an


Un comentariu: