Pages

octombrie 24, 2009

acustomnatice


 ma pregateam sa spun ca ma bucur ca am revenit la temperaturi mai normale, pana am iesit afara costumat de vara si  m-am convins cum stau de fapt lucrurile...


am tot fost asaltat zilele astea pe la radio si nu numai cu versuri gen be free, set you free, feel free cu atatea intelesuri incat ma intreb ce naiba mai inseamna sa fii liber! eu credeam ca stiu...

nu ma pot abtine...ca unul dintre milioanele de cetateni turmentati, stau si ma intreb: eu cu cine votez dom'le?!?!

2 comentarii:

  1. Eu zic sa votezi cu antonescu ;D

    RăspundețiȘtergere
  2. acum ma gandeam ca poate induc lumea in eroare folosind cuvintele alea portocalii de mai sus:)) n-a fost ceva voit...

    deh, nu stiu ce sa zic:) cum la televizor nu ma mai uit de ceva vreme, ma simt de parca as fi in casa big brother:) la vot merg sigur si cred ca pot sa-ti spun cu cine n-o sa votez: cu basescu si cu oprescu!! am zis-o:))
    pa pa

    RăspundețiȘtergere